WildWoman

Müügitingimused

Foto: Nymf moestuudio ja Penelope Russak  

TELLIMINE:

1. Lisa need ehted, mis meeldisid ja kõnetasid, klikates "ostukorvi" nupukesele.
Ekraani alla paremasse nurka ilmub aknake, kus on näha, mida valinud oled.  Kui oled lõpetanud, klikka sellele aknale...

2. Ostukorvis:

      • VALITUD EHTED. Saad oma ehtevaliku ja kogused üle vaadata ja muuta
      • KONTAKTID. Palun lisa oma telefon ja e-mail 
      • Palun vali endale sobivaima asukohaga Omniva (Post24). Postitasu on 2.79€
      • Palun vali, kas soovid MAKSTA pangalingi (viib sind otse Swedbank või SEB internetipanka), pangaülekande või krediitkaardiga (Paypal)
      • Infoks: Sinu poolt sisestatud isikuandmeid on meie jaoks konfidentsiaalne info. Kogume minimaalselt isikuandmed, mis on vajalikud tellimuste täitmiseks. Me ei avalda kunagi Sinu  andmeid kolmandatele isikutele, välja arvatud juhul, kui neid on vaja tellimuse täitmiseks või seda nõuab seadus. Pangalingiga maksmisel ei saa teada meie ega ka kolmandad isikud teie internetipanga andmeid.

3. Kinnitad tellimuse ja teostad makse:

      • Pangalingiga ehk interneti pangas makstes on asi lihtne ja selge.
      • Sulle antakse juhised pangaülende tegemiseks, saad koheselt ka vastava e-kirja. Sul on aega makse tegemiseks 1 ööpäev, seniks on ehted Sinule broneeritud. Pane tähele, et paljud ehteid on meil saadaval ainueksemplaridena, ehk siis makse tasub teha koheselt.
      • Krediitkaardi-makse valimisel suunatakse Sind PayPal'i krediitkaardi lehele, kus saad sisestada kaardi andmed - makse toimub koheselt.
      • Ükskõik, millise makseviisi puhul, tuleb sinu e-mailile arve (peale seda, kui makse on meile laekunud)
         

POSTITAMINE

4. Postitame ehted kahe päeva jooksul alates makse laekumisest.

      • Kasutame ehete Sinuni toimetamiseks alati täpset ja kiiret ja turvalist Omniva (Post24) pakiautomaatide süsteemi (Kui Sul on hädasti vaja kasutada mõnda muud viisi, ole hea helista või saadas e-mail: sales@wildwoman.ee ja leiame lahenduse)
      • Omniva pakiautomaadiga liigub üldjuhul ühe päevaga, ehk siis hiljemalt kolm päeva peale makse laekumist (aga eriti positiivse stsenaariumi korral järgmisel hommikul)  ootavad ehted Sind Omniva (Post24) pakiautomaadis. Kui ehted on kohal, siis Sulle tuleb  SMS uksekoodiga. (Kui Post24 töös esineb tõrkeid, millest nad teavitavad, siis ka meie teavitame Sind ning eelpool toodud 3 päeva tellimuse reegel ei kehti).  KUI SUL ON EHETE KÄTTESAAMISEGA MINGIL PÕHJUSEL ERITI KIIRE, siis
        palun helista meile ja leiame lahenduse, kuidas "õigeks ajaks" ehted Sinuni toimetada
        (cargo, kuller jne)

5. Sinu ehted on pakitud kaunisse kangast kinkekotti!

6. Küsimuste korral võta julgelt ühendust: e-mail: sales@wildwoman.ee, vastuse saad alati samal või järgmisel tööpäeval.

TAGASTAMINE

    • Mõistame, kui ostetud ehted sulle mingil põhjusel ei sobi. Sul on täiesti õigus loobuda oma soetatud ehtest alates arve tasumisest kuni 14 päeva jooksul.  Selleks palun:

      • Saada meile vabas vormis avaldus e-meili teel sales@wildwoman.ee, kus on kirjas tellimuse number või siis ostetud toote kood.
      • Saadame Sulle e-maili, kus on kirjas Omniva (Post24) automaat, kuhu ehted tagastada. 
      • Palun pane ehted teele (hiljemalt 30 päeva jooksul avalduse saatmisest)
      • Kui meie oleme Sinult ehte tagasi saanud ning kaup on ilma kasutamise tunnusteta, kanname kauba eest tasutud hinna koos saatmise postikuluga kogusummana tagasi samale arvelduskontole, millelt Sa tasusid kauba eest. Seda teeme kuni 10 päeva jooksul alates sellest, kui kaup on meieni jõudnud. 

MURED EHETEGA:

    • Meie vastutame, et Sinu ehted vastu peaksid ja probleeme ei oleks. Sul on õigus 2 aasta jooksul alates selle ehtega seotud arve tasumisest meie poole pöörduda.  Probleemi lahendamiseks palun:
      • Saada meile kohe e-mail: sales@wildwoman.ee ning lisa probleemse ehte foto, kus murekoht nähtaval on. Ole hea ja lisa ka oma tellimuse number või arve koopia.
      • Saadame sulle tagasi instruktsioonid, kuhu postitada "haavatud" ehe. Postitamine on meie kulul.
      • Palun pane ehe meile teele hiljemalt 30 päeva jooksul avalduse saatmisest.
      • Kui ehtel on viga tekkinud hooletu kasutamise tagajärjel (kukkumise- ja löögijäljed, kemikaalidega kokkupuude, füüsilise hävingu jäljed), siis korraldame asja parandamise, kuid kulud jäävad Sinu kanda.
      • Kui tegu on tootja praagiga, siis ehte ostmisest 1-6 kuu jooksul, toimub ehte parandamine või asendamine meie kulul või kanname Sulle raha tagasi.
      • Kui probleem ilmneb ehte ostmisest  7-24 kuu jooksul,  katame posti ja toote parandamisega seotud kulud vaid siis, kui ekspertiis tuvastab, et Sinu pretsensioon on õigustatud ning tegu on kvaliteediveaga.

        Soovime Sulle lihtsat ja muretut tellimist!