WildWoman

Müügitingimused

Foto: Nymf moestuudio ja Penelope Russak  

TELLIMINE:

1. Lisa need ehted, mis meeldisid ja kõnetasid, klikates "ostukorvi" nupukesele.
Ekraani alla paremasse nurka ilmub aknake, kus on näha, mida valinud oled.  Kui oled lõpetanud, klikka sellele aknale...

2. Ostukorvis:

      • VALITUD EHTED. Saad oma ehtevaliku ja kogused üle vaadata ja muuta
      • KONTAKTID. Palun lisa oma telefon ja e-mail 
      • Palun vali endale sobivaima asukohaga Omniva või Itella automaat.
      • Palun vali, kas soovid MAKSTA pangalingi (viib sind otse Swedbank, SEB või LHV internetipanka), pangaülekande või krediitkaardiga. 
      • Infoks: Sinu poolt sisestatud isikuandmeid on meie jaoks konfidentsiaalne info. Kogume minimaalselt isikuandmed, mis on vajalikud tellimuste täitmiseks. Me ei avalda kunagi Sinu  andmeid kolmandatele isikutele, välja arvatud juhul, kui neid on vaja tellimuse täitmiseks või seda nõuab seadus. Pangalingiga maksmisel ei saa teada meie ega ka kolmandad isikud teie internetipanga andmeid.

3. Kinnitad tellimuse ja teostad makse:

      • Pangalingiga ehk interneti pangas makstes on asi lihtne ja selge.
      • Sulle antakse juhised pangaülende tegemiseks, saad koheselt ka vastava e-kirja. Sul on aega makse tegemiseks 1 ööpäev, seniks on ehted Sinule broneeritud. Pane tähele, et paljud ehteid on meil saadaval ainueksemplaridena, ehk siis makse tasub teha koheselt.
      • Krediitkaardi-makse valimisel suunatakse Sind PayPal'i krediitkaardi lehele, kus saad sisestada kaardi andmed - makse toimub koheselt.
      • Ükskõik, millise makseviisi puhul, tuleb sinu e-mailile arve (peale seda, kui makse on meile laekunud)
         

POSTITAMINE

4. Postitame ehted kahe päeva jooksul alates makse laekumisest.

      • Kasutame ehete Sinuni toimetamiseks kas Omniva või Itella pakiautomaatide süsteemi (Kui Sul on hädasti vaja kasutada mõnda muud viisi, ole hea helista või saadas e-mail: sales@wildwoman.ee ja leiame lahenduse)
      • Pakiautomaadiga liigub  post üldjuhul ühe-kahe päevaga, ehk siis hiljemalt kolm päeva peale makse laekumist (aga eriti positiivse stsenaariumi korral järgmisel päeval)  ootavad ehted Sind valitud pakiautomaadis. Kui ehted on kohal, siis Sulle tuleb  SMS uksekoodiga. (Kui Itella või Omniva töös esineb tõrkeid, millest nad teavitavad, siis ka meie teavitame Sind ning eelpool toodud 3 päeva tellimuse reegel ei kehti).  KUI SUL ON EHETE KÄTTESAAMISEGA MINGIL PÕHJUSEL ERITI KIIRE, siis
        palun helista meile ja leiame lahenduse, kuidas "õigeks ajaks" ehted Sinuni toimetada
        (cargo, kuller jne)

5. Sinu ehted on pakitud kaunisse kangast kinkekotti!

6. Küsimuste korral võta julgelt ühendust: e-mail: sales@wildwoman.ee, vastuse saad alati samal või järgmisel tööpäeval.

TAGASTAMINE

    • Mõistame, kui ostetud ehted sulle mingil põhjusel ei sobi. Sul on täiesti õigus loobuda oma soetatud ehtest alates arve tasumisest kuni 14 päeva jooksul.  Selleks palun:

      • Saada meile vabas vormis avaldus e-meili teel sales@wildwoman.ee, kus on kirjas tellimuse number või siis ostetud toote kood.
      • Palun pane ehted tagasi teele  kasutades  TAGASTUSKOODI, MIS ON PAKI SAABUMISE SMS-IS!!  (14 päeva jooksul paki saamisest)
      • Kui meie oleme Sinult ehte tagasi saanud ning kaup on ilma kasutamise tunnusteta, kanname kauba eest tasutud hinna koos saatmise postikuluga kogusummana tagasi samale arvelduskontole, millelt Sa tasusid kauba eest. Seda teeme kuni 2 tööpäeva jooksul alates sellest, kui kaup on meieni jõudnud. 

MURED EHETEGA:

    • Meie vastutame, et Sinu ehted vastu peaksid ja probleeme ei oleks. Sul on õigus 2 aasta jooksul alates selle ehtega seotud arve tasumisest meie poole pöörduda.  Probleemi lahendamiseks palun:
      • Saada meile kohe e-mail: sales@wildwoman.ee ning lisa probleemse ehte foto, kus murekoht nähtaval on. Ole hea ja lisa ka oma tellimuse number või arve koopia.
      • Saadame sulle tagasi instruktsioonid, kuhu postitada "haavatud" ehe. Postitamine on meie kulul.
      • Palun pane ehe meile teele hiljemalt 14 päeva jooksul avalduse saatmisest.
      • Kui ehtel on viga tekkinud hooletu kasutamise tagajärjel (kukkumise- ja löögijäljed, kemikaalidega kokkupuude, füüsilise hävingu jäljed), siis korraldame asja parandamise, kuid kulud jäävad Sinu kanda.
      • Kui tegu on tootja praagiga, siis ehte ostmisest 1-6 kuu jooksul, toimub ehte parandamine või asendamine meie kulul või kanname Sulle raha tagasi.
      • Kui probleem ilmneb ehte ostmisest  7-24 kuu jooksul,  katame posti ja toote parandamisega seotud kulud vaid siis, kui ekspertiis tuvastab, et Sinu pretsensioon on õigustatud ning tegu on kvaliteediveaga.

        Soovime Sulle lihtsat ja muretut tellimist!

ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

Veebipoe OÜ WildWoman Ehted  isikuandmete vastutav töötleja on wildwoman.eee (registrikood_ 14164113  asukohaga Vilmsi 27-20, Tallinn, Eesti,  tel 59020086 ja e-kiri sales@wildwoman.ee Vastutav töötleja on määranud andmekaitsespetsialisti, kelle kontaktandmed on: tel 5286006  ja e-kiri marika@wildwoman.ee

Milliseid isikuandmeid töödeldakse

  • nimi, telefoninumber ja e-posti aadress;
  • kauba kohaletoimetamise aadress;
  • pangakonto number;
  • kaupade ja teenuste maksumus ja maksetega seotud andmed (ostuajalugu);
  • klienditoe andmed.

Mis eesmärgil isikuandmeid töödeldakse

Isikuandmeid kasutatakse kliendi tellimuste haldamiseks ja kauba kohaletoimetamiseks.

Ostuajaloo andmeid (ostu kuupäev, kaup, kogus, kliendi andmed) kasutatakse ostetud kaupade ja teenuste ülevaate koostamiseks ning kliendieelistuste analüüsimiseks.

Pangakonto numbrit kasutatakse kliendile maksete tagastamiseks.

Isikuandmeid nagu e-post, telefoni nr, kliendi nimi, töödeldakse selleks, et lahendada kaupade ja teenuste osutamise seonduvaid küsimusi (klienditugi).

Veebipoe kasutaja IP-aadressi või teisi võrguidentifikaatoreid töödeldakse veebipoe kui infoühiskonna teenuse osutamiseks ning veebikasutusstatistika tegemiseks.

 

Õiguslik alus

Isikuandmete töötlemine toimub kliendiga sõlmitud lepingu täitmise eesmärgil.

Isikuandmete töötlemine toimub juriidilise kohustuse täitmiseks (nt raamatupidamine ja tarbijavaidluste lahendamine).

Andmetöötlus toimub kliendi nõusolekul järgmiste tegevuste täitmiseks:  profileerimine (uudiskiri)

Vastuvõtjad, kellele isikuandmed edastatakse

Isikuandmed edastatakse veebipoe klienditoele ostude ja ostuajaloo haldamiseks ja kliendiprobleemide lahendamiseks.

Nimi, telefoninumber ja e-posti aadress edastatakse kliendi poolt valitud transporditeenuse pakkujale. Kui tegemist on kulleriga kohale toimetatava kaubaga, siis edastatakse lisaks kontaktandmetele ka kliendi aadress.

Kui veebipoe raamatupidamine toimub teenusepakkuja poolt, siis edastatakse isikuandmed teenusepakkujale raamatupidamistoimingute tegemiseks.

Isikuandmeid võidakse edastada infotehnoloogia teenuste pakkujatele, kui see on vajalik veebipoe funktsionaalsuse või andmemajutuse tagamiseks.

 

Turvalisus ja andmetele ligipääs

Isikuandmeid hoitakse  zone.ee  serverites, mis asuvad Euroopa Liidu liikmesriigi või Euroopa Liidu majanduspiirkonnaga liitunud riikide territooriumil. Andmeid võidakse edastada riikidesse, mille andmekaitse taset on Euroopa Komisjon hinnanud piisavaks ning USA ettevõtetele, kes on liitund andmekaitse kilbi (Privacy Shield) raamistikuga.

Juurdepääs isikuandmetele on veebipoe töötajatel, kes saavad isikuandmetega tutvuda selleks, et lahendada veebipoe kasutamisega seonduvaid tehnilisi küsimusi ning osutada klienditoe teenust.

Veebipood rakendab asjakohaseid füüsilisi, organisatsioonilisi ja infotehnilisi turvameetmeid, et kaitsta isikuandmeid juhusliku või ebaseadusliku hävitamise, kaotsimineku, muutmise või loata juurdepääsu ja avalikustamise eest.

Isikuandmete edastamine veebipoe volitatud töötlejatele (nt transporditeenuse pakkuja ja andmemajutus) toimub veebipoe ja volitatud töötlejatega sõlmitud lepingute alusel. Volitatud töötlejaid on kohustatud tagama isikuandmete töötlemisel asjakohased kaitsemeetmed.

 

Isikuandmetega tutvumine ja parandamine

Isikuandmetega saab tutvuda ja teha parandusi veebipoe kasutajaprofiilis. Kui ost on sooritatud ilma kasutajakontota, siis saab tutvuda isikuandmetega klinditoe vahendusel.

 

Nõusoleku tagasivõtmine

Kui isikundmete töötlemine toimub kliendi nõusoleku alusel, siis on kliendil õigus nõusolek tagasi võtta teavitades sellest kliendituge e-posti teel.

 

Säilitamine

Veebipoe kliendikonto sulgemisel kustutatakse isikuandmed, va juhul kui selliseid andmeid on vaja säilitada raamatupidamise jaoks või tarbijavaidluste lahendamiseks.

Kui veebipoes on ost sooritatud ilma kliendikontota, siis säilitatakse ostuajalugu kolm aastat.

Maksetega ja tarbijavaidlustega seotud vaidluste korral säilitatakse isikuandmed kuni nõude täitmiseni või aegumistähtaja lõpuni.

Raamatupidamise jaoks vajalikud isikuandmed säilitatakse seitse aastat.

 

Kustutamine

Isikuandmete kustutamiseks tuleb võtta ühendust klienditoega e-posti teel. Kustutamistaotlusele vastatakse mitte hiljem kui kuu aja jooksul ning täpsustakse andmete kustutamise perioodi.

 

Ülekandmine

E-posti teel esitatud isikuandmete ülekandmise taotlusele vastatakse hiljemalt kuu aja jooksul. Klienditugi tuvastab isikusamasuse ja teavitab isikuandmetest, mis kuuluvad ülekandmisele.

 

Otseturustusteated

E-kirja aadressi ja telefoninumbrit kasutatakse otseturundusteadete saatmiseks, kui klient on andnud vastava nõusoleku. Kui klient ei soovi saada otseturustusteateid, siis tuleb valida e-kirja jaluses vastav viide või võtta ühendust klienditoega.

Kui isikuandmeid töödeldakse otseturunduse eesmärgil (profileerimine), on kliendil õigus oma isikuandmete nii algse kui ka edasise töötlemise, sealhulgas otseturundusega seotud profiilianalüüsi tegemise suhtes igal ajal vastuväiteid esitada teavitades sellest kliendituge e-posti teel (vastav teave tuleb esitada selgelt ja eraldi igasugusest muust teabest).

 

Vaidluste lahendamine

Isikuandmete töötlemisega seotud vaidluste lahendamine toimub klienditoe vahendusel (sales@wildwomanb.ee , telefon:59020086). Järelevalveasutus on Eesti Andmekaitse Inspektsioon (info@aki.ee).