Abi ja Info

KVALITEET JA MÕÕDUD

Kas teie ehted on ikka kvaliteetsed?

Me pöörame väga suurt tähelepanu ehete ja kivide kvaliteedile. Kõigi meie ehete juures on märgitud ehte materjal, mis on koos WildWomani nimemärgise templiga W löödud ka ehtele. Kõik ehted on läbinud mitmekordse kvaliteedikontrolli ning me vastutame kvaliteedi eest igati (s.h. ka paranduse võtame enda kanda; vt allpool küsimus ja vastus)!

Kas teie ehted on päris kividega?

99% meie ehetest on päris kividega. Juhul, kui tegu on sünteetilise või toonitud kiviga, me seda ka ütleme/ kirjutame välja. Ühtlasi teeme me tihedalt koostööd Eesti Proovikojaga, kuhu me pisteliselt igast ehtepartiist viime pisteliseltkive ja ehteid testimisele. Meie ehtevalikust on võimalik neid testitud ning Eesti Proovikoja plommi ja sildiga ehteid ka osta (veebipoes eraldi märkega märgitud). Kõige tähtsam on aga see, et WildWomani hõimu naised täiendavad end gemmoloogia (e. kivi- ja kristalliteaduse) alal pidevalt - juhid Marika ja Mairi on läbinud GIA ehk Gemmology Institute of America gemmoloogia kursused ning osaliselt teised müüjad Eesti Proovikoja poolvääriskivide kursuse.

Kuidas ma tean, et see kristall on minu jaoks õige?

Meie veebipoes saab endale ehteid valida nii mõju kui ka tähtkuju järgi ning saad kasutada esilehel oleva vahva kristallikaruselli abi. Aga - Sa oled ju naine! Alusta vast lihtsalt sellest, et hingad sügavalt sisse ja välja, oled kohal oma kehas ja hetkes ning usaldad! Tegelikult Sa tead, millist ehet Sa vajad. Sind võib paeluda täiesti ootamatu ehe ja/või kristall. Mingil põhjusel ei saa Sa teda endal meeltest, mingil põhjusel ei saa Sa lihtsalt temalt silmi... Isegi, kui Sa teda katsuda pole saanud, siis tahad Sa seda ehet ikka ja jälle veebipoes silmitseda... Selliselt tunnetades võid olla kindel, et ükskõik, kas sellest tuleb pikk või lühike armulugu - Sul on just selle kivi, just selle ehte tuge ning energiat praegusel perioodil vaja. Meie veebipoes on tasuta saatmine ja 14 päeva jooksul tasuta tagastamise võimalus - telli ehe endale koju ning veendu tema ilus ja sobivuses ise!

Kas kõigis teie poodides sh veebipoes on sama valik?

Meie ehted on unikaalsed ning seetõttu väga piiratud koguses. Meie kõigis poodides on täiesti erinev ehtevalik. Veebipoe ehted, mida on mitu tükki, võivad olla mõnes poes. Kui sa soovid veebipoe ehteid proovida, siis anna meile teada ehte SALAKOOD (leitav ehte tootelehel Lisainfo all) ning sa saad neid Kadrioru või Vanalinna Salongi proovima tulla.

Kuidas ma tean kui suur on ehe?
  • Iga toote lehel on Ehte Info leht, kus on kirjas toote mõõdud.
  • Iga toote juures on modelliga foto, kus Sa näed ehet inimese küljes. Fotol klikates on fotot võimalik suurendada.
  • Käeketi puhul on lihtne, vaatad käeketi pikkust (osad on võimalik kinnitada erinevates mõõtudes) ning mõõdad ära oma randme ümbermõõdu.
Kuidas ma tean, mis on minu sõrmuse suurus?

Sõrmuste puhul on kõige lihtsam, kui käid meie ehtepoes või kullassepa juures ja lased oma sõrme suuruse ära mõõta. Koduste vahenditega kasuta seda tabelit:

Sõrmuse suurusSõrme ümbermõõt (mm)
15,047,1
15,548,7
16,050,2
16,551,8
17,053,4
17,555,0
18,056,5
18,558,1
19,059,7
19,561,2
20,062,8
20,564,4
21,065,9
21,567,5
22,069,1
22,570,7

Sõrmuste puhul palun arvesta, et laiema sõrmuse puhul, võta vähemalt pool numbrit suurem suurus.

Kuidas ma tean, kui pikka ketti osta?
Keti pikkuse valimise abistaja

TELLIMINE JA SAATMINE

Mis siis, kui veebipoes näitab, et ehe on otsas?

Üldjuhul, kui veebipoes on ehte staatuseks "juba otsas", võib see tähendada ühte kahest: seda, et sellel ehtel on juba oma perenaine/-mees leitud või on ta parasjagu kellegile paariks päevaks broneeritud! Vahel võib ka vedada ning mõnda ehet on mitu, siiski tuleb aga arvestada sellega, et varuehte jõudmine mõnest salalaekast veebipoodi võtab veidi aega. Igatahes julgustame Sind kindlasti meile oma soovidest kirjutama! Edasta oma kirjaga ka ehte juures olev salakood (vt Ehte Info alt) ning küsi või kiika nädala jooksul uuesti meie veebipoodi. Kui ehet oli vaid üks eksemplar ning see ongi läinud, siis eritellimusi meil paraku vastu võtta pole võimalik.

Kuidas pakiautomaadiga saatmine toimib?

Pakiautomaadi kasutamine on imelihtne. Sa valid meie veebipoes, milline pakiautomaat Sulle sobib. Kui pakk on kohal, saabub Sulle telefonile SMS pakiautomaadi uksekoodiga. Pakiautomaadil on ekraan, mis juba Sind juhendab, millal ja kuhu SMS-i teel saadud kood sisestada. Samamoodi toimub ehte mittesobimise korral tagastamine – hoia SMS alles, seal on tagasisaatmise kood!

Kui ruttu pakk saabub?

Kui Sa kasutad pangalinki ja tasud oma ehte eest kohe ostmisel, siis saabub pakk Sinuni 2-3 tööpäeva jooksul (sõltub nädalapäevast). Omniva pakid jõuavad kohale hommikuti, Itella pakid jõuavad kohale õhtul. Kui sul on erijuhtum – helista meie klienditeenindusse ja me anname endast parima, et Sulle sobiv lahendus leida.

Kas pakki saab ka mujale kui pakiautomaati?

Välismaale saatmiseks palun vali rippmenüüst õige riik ja me saadame paki tähitud kirjana. Kui soovid pakki lisatasu eest erandkorras kulleriga, siis ole hea ja võta meiega otse ühendust - leiame koos parima lahenduse!

Kuidas ehted on pakitud?

Hõbeehted saabuvad imekaunis sametIst kotikeses, kuldehted saabuvad ilusas kinkekarbis. Kui on vaja mõnda muud lahendust, helista ning me anname endast parima!

TAGASTAMINE. KATKINE EHE. HOOLITSEMINE

Mis siis saab, kui ehe mulle ei meeldi?

Ära üldse muretse, oleme teinud tellimise Sinu jaoks täiesti riskivabaks. 14 päeva jooksul alates tellimisest ostame ehted täiesti muretult tagasi (eeldusel, et need on kandmata ja terved). Ehk SAATMINE JA TAGASTAMINE ON TÄIESTI TASUTA! Üldjuhul saame ehte kätte hiljemalt nädal pärast Sinu poolt paki teele panekut ning raha kanname tagasi ehte kättesaamisele järgneval päeval. Kiire, muretu ja turvaline!

Mida teha kui ehtega midagi juhtub?
  • Kuna ehted on asjad, siis vahest võib ette tulla, et midagi siiski juhtub. Ära muretse, me oleme Sinu jaoks olemas ja leiame lahenduse.
  • Meil on garantii, kui ehtega kahe aasta jooksul midagi tootmisvea tõttu juhtub, siis kanname ehte parandusega seotud kulud meie.
  • Kui ehe läks Sinu süül katki, siis tule meie poodi või saada e-mail ning ehe postiga ning me teeme endast parima, et see ära parandada. Paranduse kulud kannad Sina.
  • Kui me ei jõua ühisele arusaamisele, miks ehe katki läks, siis teostame ehtele kullassepa juures ekspertiisi.
Kuidas ehted tagasi saab saata?

Ehete tagastamine on imelihtne ja TASUTA. Võta see pakk, millega ehe saabus. Ole palun hea ja pane ehe uuesti mullikilesse, et ta viga ei saaks. Võid kasutada sama mullikile ümbrikut, millega pakk saabus, pannes kleeplindiga ümbriku uuesti kinni või kasuta uut mullikile ümbrikut. Vii pakk automaati, kasuta paki tagastamise funktsiooni, järgi ekraanile ilmuvaid juhiseid. SUL PALUTAKSE SISESTADA KOOD, MILLE SAID KOOS PAKI SAABUMISE SMS-GA.

Millal tagastatud ehte eest raha tagasi saan?

Niipea, kui oleme Sinu käest paki kätte saanud (See võib võtta kuni 1 nädal). Järgmisel päeval peale paki kättesaamist teavitame Sind ning kanname kohe raha tagasi.

Kuidas ehete eest hoolitseda?
  • Iga ehte lehel on peatükk hoolitsemine, sealt saad täpse vihje, mida oma ehtega füüsiliselt teha või mitte teha.
  • Energeetilise puhastuse ja väestamise jaoks vaata täpsemalt menüü peatükki hoolitsemine

KINKEKAART

Kuidas kinkekaarti kasutada?
  • Meilt saab osta nii paberil kinkekaardi - imekaunis käsitööna Indias valminud ümbrikus - kui ka elektroonilise kinkekaardi, s.h. erineva kujundusega nii naistele kui ka meestele ja seda kõike Sulle sobivas summas.
  • Kinkekaardil on kood, mida saab kasutada nii veebipoes kui ka meie kauplustes. Palun märka, et kinkekaarte ei ole kahjuks võimalik kasutada laatadel!
  • Kinkekaardi kehtivusaeg on 6 kuud.